خیابان ملاصدرا، پلاک 76، ساختمان ثبت ونک

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ثبت نیک

ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی یکی از دغدغه های فعالان در حوزه تولید تجهیزات و ابزارات دندانپزشکی می باشد .
لوازم دندان پزشکی یکی از ملزومات اصلی در حرفه دندان پزشکی محسوب می شود و از سوی دیگر تولید این لوازم نیاز به دانش بالایی دارد و شرکت های دانش بنیان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که بسیاری از شرکت های تقلبی نیز سعی در تولید این تجهیزات با کیفیت و قیمت پایین تر دارند اما زمانی که از نام و برند تجاری یک شرکت قوی دانش بنیان استفاده می کنند و تجهیزات خود را با قیمت پایین تر به فروش می رسانند موجب عدم اعتماد مشتری می شوند .

چنانچه پیش از هر چیز باید به صورت قانونی اقدام به ثبت برند تجاری مورد نظر کرده تا بتوانید از آن طریق به تبلیغ و معرفی برند به مشتریان بپردازید و از به اشتباه افتادن مشتریان از این طریق جلو گیری کنید .

ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی

بهداشت ، حفظ دندان ها و ترمیم دندان های آسیب دیده روز به روز در بین جوامع مختلف جایگاه ویژه ای پیدا می کند و از این رو نیاز به تجهیزات دندانپزشکی نسبت به گذشته بیشتر احساس می شود.
از سوی دیگر از آن جایی که افراد زیادی با این ابزارات معاینه و درمان می شوند نیاز به استریلیزاسیون بسیار مهم و ضروری است ، چنانچه ابزارات مورد استفاده در دندان پزشکی بسیار متنوع هستند و برخی از آنها نیز به طور دائم بروز رسانی می شوند و اشکال و فرم های بهتری وارد بازار می شوند به نحوی که ایرادات ابزار قبلی را پوشش می دهند .

از سوی دیگر علم دندانپزشکی هر روز در حال پیشرفت است اگر در گذشته وظیفه دندان پزشک صرفا کشیدن دندان بود اکنون دندانپزشک وظایف بسیار گسترده ای اعم از حفظ دندان آسیب دیده ، کاشت دندان ، ساخت دندان مصنوعی و … را دارد .
ورود به حرفه تولید و ساخت تجهیزات دندانپزشکی رشته بسیار پر سودی است که پس از ورود به این عرصه در مرحله اول باید شرکت خود را به ثبت برسانید سپس برای محبوبیت در بازار باید برند خود را معرفی و ثبت کنید .

ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی

مزایای ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی

یکی از ارکان اصلی برای حضور فعال در بازار ثبت برند تجهیزات دندان پزشکی می باشد که دارای مزایای بیشماری است که برخی از مزایای ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی عبارتند از :

  1. زمانی که شما برند محصولات خود را به ثبت میرسانند در واقع مالکیت خود برای آن تجهیزات را ثبت کردید .
  2. با ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی خود یک مسیر و جاده قانونی برای محصول مربوطه ایجاد می کنید .
  3. با ثبت برند در صورتی که فردی از فرم ، شکل و یا هر مورد انحصاری در مورد کالای برندتان را بدون اجازه کپی کند شما می توانید از او شکایت کنید .
  4. در صورت مشاهده مواردی که بر ضد مصرف کننده باشد می توانید شکایت کنید .
  5. سند برند ایجاد شده را می توانید در قبال دریافت مبلغی به فرد دیگری انتقال دهید .
  6. در میان مشتریان به طور کامل شناخته می شوید و بسیاری از مشتریان خود را از میان افرادی پیدا میکنید که قبلا از شما خرید کرده و برند شما را می شناسند .
  7. هیچ فردی نمی تواند از محصولات شما کپی کند که در این صورت پیگرد قانونی دارد .

ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی

مدارک لازم برای برند سازی

اگر مالک برند شخص حقیقی باشد مدارک فرد حقیقی و اگر برند مربوط به یک شرکت حقوقی باشد مدارک مدیر عامل شرکت باید ارائه شود .

  • شناسنامه ، کارت ملی به همراه کپی از تمام مدارک
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • نمونه محصول برند باید در قالب یک برگه نشان داده شود
  • تصویر مجوز کسب و کار

مدارک بالا فقط مربوط به اشخاص حقیقی بود برخی از مدارک اشخاص حقوقی عبارتند از :

  • تصویر مدارک کامل شرکت اعم از اساسنامه ، شرکتنامه و …
  • تصویر روزنامه رسمی
  • مدارک مربوط به تغییرات شرکت

مراحل ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی

مراحل ثبت برند چگونه است

برای ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی باید در ابتدا به سامانه مالکیت معنوی مراجعه نمایید و سپس نسبت به ارائه درخواست ، تکمیل اطلاعات و موارد مربوطه اقدام نمایید و پس از آن مراحل زیر را طی کنید که عبارتند از :

  • آپلود کلیه مدارک مورد نیاز
  • پر کردن فرم مشخصات مالک برند
  • پرداخت هزینه
  • کد پیگیری ارسال شده را نزد خود نگه دارید

اگر تمام مراحل با موفقیت طی شود و مشکلی نباشد پس از امضای نسخه اصلی باید یک کپی برابر اصل تهیه کرده و برای مرجع قضایی ارسال شود .

 

سامانه ثبت شرکت نیک

مشاوره ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر در مورد ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی و همچنین مشاوره در زمینه های ثبت شرکت ، ثبت برند تجاری ، ثبت تغییرات شرکت و یا دیگر امور ثبتی ، با شماره 02188888822 تماس حاصل فرمایید.
همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید.