خیابان ملاصدرا، پلاک 76، ساختمان ثبت ونک

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ثبت نیک

عروسک بافی، از صنایع دستی به شمار می رود. صنایع دستی به طور عام به آن دسته از فعالیت هایی گفته می شود که به تولید و ساخت دستی بعضی از ابزارها، لوازم و وسیله ها با رعایت اصول زیباشناسی می پردازد. هنر عروسک بافی ، در سرزمین های مختلف، متناسب با اقلیم و بافت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی، می تواند شکل های بسیار متنوعی به خود گیرد که در دوران کنونی، خود به یک فرآیند کارآفرینی و اشتغال زایی تبدیل شده است.

بدون شک برای توسعه کسب و کار و دستیابی به سود و اعتبار بالاتر و همچنین ورود به عرصه های جدی تجاری داخلی و خارجی در این زمینه ، بهترین گزینه ثبت شرکت است.
تمامی افراد با دارا بودن تخصص و توانمندی های  گوناگون ، می توانند اقدام به ثبت شرکت نمایند. اشخاص حقوقی ، اعتبار بیشتری داشته و از حمایت های بالاتری در دولت و پشتوانه محکم تری در امور حقوقی و مالی برخوردار هستند. در واقع شرکت ها توانایی بیشتری برای تحقق اهداف دارند و با وجود افراد متخصص و کاردان و ضمانت اجرایی موثق می توانند بیشترین بازدهی را داشته باشند.
جهت ثبت شرکت عروسک بافی می توانید در قالب شرکت سهامی خاص و یا با مسئولیت محدود اقدام نمایید .در ذیل به شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت این شرکت می پردازیم.

– وجود حداقل 2 نفر عضو
– حداقل سرمایه 10.0000 ریال
– تعهد با پرداخت کل سرمایه

  • مدارک ثبت شرکت عروسک بافی با مسئولیت محدود:

– کپی مدارک شناسایی(کپی شناسنامه و کارت ملی)
– اصل گواهی عدم سوء پیشینه
– امضای اقرارنامه
– مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع

  • شرایط لازم جهت ثبت شرکت عروسک بافی سهامی خاص عبارت است از:

– حداقل 3 نفر عضو+ 2 نفر بازرس
– حداقل  35 درصد سرمایه نقداَ پرداخت شود.
– حداقل سرمایه 1000000ریال

  • مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت  عروسک بافی سهامی خاص :

– کپی مدارک شناسایی کلیه اعضا (کارت ملی و شناسنامه)
– امضای اقرارنامه
– اصل گواهی عدم سوپیشینه
– اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع
– (تنظیم وکالتنامه بنام وکیل،چنانچه امور توسط وکیل انجام می شود)
پس از فراهم نمودن مدارک فوق،شرکتنامه (برای شرکت های مسئولیت محدود)،اظهارنامه،اساسنامه و صورتجلسات مجمع عمومی شرکت را تهیه نمایید و با ورود به سامانه ی اداره ی ثبت شرکت ها،بر روی قسمت (ثبت تاسیس) کلیک کنید و ضمن تکمیل اطلاعاتی که از شما خواسته شده است مدارک مربوطه را در سامانه بارگذاری نمایید.
اگر، اطلاعات را به درستی در سامانه درج کرده باشید از شما خواسته می شود تا مدارک را از طریق پست به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید.با ارسال مدارک، متصدی ثبت آن ها را مورد بررسی قرار می دهد تا بی نقص بودن آن محرز گردد.در صورتی که کارشناس مربوطه هیچگونه ایرادی در مدارک مشاهده ننماید،از متقاضی دعوت به عمل می آورد تا همراه با اصل مدارک جهت اخذ امضا به اداره رجوع نماید.پس از تایید و امضای رییس اداره،آخرین مرحله جهت ثبت شرکت  عروسک بافی ،درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی می باشد.
پس از مرحله ثبت، شرکت ها می بایست نسبت به پلمپ دفاتر تجارتی ،  انجام امور مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایند.
هر آنچه از یک تیم زبده و متخصص حقوقی انتظار دارید را با متخصصان نیک تجربه کنید ..